You Are Reading

0

Kinda Girl You Are / Kaiser Chiefs 和訳

2011/11/05

彼らの遊び心は素晴らしい
このビデオに出てるのはレディガガ、ビヨンセ、ブリトニースピアーズのそっくりさん
レディガガしか気が付かなかったんだけども笑

I only wanna see the
付き合ってみたいんだ
I only wanna see the kinda girl you are
君みたいな女の子と付き合ってみたいんだ
×4

I first heard you on the radio
ラジオで初めて君の声を聴いたとき
And felt my heart explode
僕のハートは爆発寸前
No other choice, I heard a voice and fell in love with you
一発で聖バーソロミュー通りから
From St. Bartholomew's to Gloucester Avenue
グロスタシャー通りまで君に恋してしまったんだ

No one can do what you do, oh
誰も君に敵いっこないのさ
I thought you were American, oh oh oh
僕は君がアメリカ人だと思ったんだ
I thought you were American, oh oh oh

僕は君がアメリカ人だと思ったんだ
I only wanna see the
付き合ってみたいんだ
I only wanna see the kinda girl you are
君みたいな女の子と付き合ってみたいんだ
×2

Then I saw you in a centrefold
それから君を雑誌の折り込みで見つけたんだけど
You were looking cold
つまらなそうに写ってた
In just an artfully positioned piece of mistletoe
上手に置かれた一本のヤドリギと一緒に
Mentally dressing you, I want to rescue you
君の心をオシャレして助けてあげたい
And make you mine, all mine, oh
それで僕の物にしたいんだ

I thought you were a miracle, oh oh oh
僕は君が奇跡だと思ったんだ
I thought you were a miracle, oh oh oh
僕は君が奇跡だと思ったんだ

Hey!
I thought you were incredible, oh oh oh
僕は君が物凄い人だと思ったんだ
I thought you were incredible, oh oh oh
僕は君が物凄い人だと思ったんだ

I only wanna see the
付き合ってみたいんだ
I only wanna see the kinda girl you are
君みたいな女の子と付き合ってみたいんだ
×4

0 コメント:

コメントを投稿

 
Copyright 2010 Responsible Adult