You Are Reading

0

Odd Soul / MUTEMATH 和訳

2011/11/04

ッラララーラー!で始まるこの曲は中々シブい
最初聴いたときに比べると大分好きになってきました。
今注目のバンドはそう、MUTEMATHですよ!

今年の来日公演は行けないけど次来た時にも必ず観たいバンドです。
あなたも新作アルバムのOdd Soulを是非手に取ってみては



I was once a son, now I'm on my own
育てられる身だった僕も今や一人前に
Wade through everyone and I've got myself to show
人を押しのけて進み、僕は自分を手に入れた
The trials and tribulations seem to always track me down
度重なる困難がいつも僕を追い詰めているようだ
I'll ride off into the sunset and try me another town
車で夕日に向かって進む、別の町で自分を試すために
I'm an odd soul
僕は変わった質なんだ
Ah, yes an odd soul,
そうさ、変わり者さ
Walking side roads
脇道を歩くのは
'Cause that's the only way I know
それが僕の知る唯一の道だからさ
I'm an odd soul
僕は変わった質なんだ
Ah, yes an odd soul
そうさ、変わり者さ
Watch for who you know, careful what you try
周りの人に注意して、慎重に試みるんだ
Everywhere I go I still got myself to fight
何処へ行っても僕は相変わらず悪あがきするんだ
And if one day my child ever wonders what is wrong
いつか僕の子が疑問に思う日が来たら
I won't bet an eye when I tell him "Daddy don't belong"
目を見開いて伝えよう「パパには居場所がないんだ」と
I'm an odd soul
僕は変わった質なんだ
Ah, yes an odd soul,
そうさ、変わり者さ
Walking side roads
脇道を歩くのは
'Cause that's the only way I know
それが僕の知る唯一の道だからさ
I'm an odd soul,
僕は変わった質なんだ
Ah, yes an odd soul
そうさ、変わり者さ
One of God's own
神様が生み出した一つさ
Just trying to find a place called home
ただ故郷と呼べる場所を探してるだけなんだ
I see it
わかってるのさ
I'm an odd soul,
僕は変わった質なんだ
Ah, yes an odd soul
そうさ、変わり者さ
I see it
分かってるのさ

0 コメント:

コメントを投稿

 
Copyright 2010 Responsible Adult