You Are Reading

0

Knights of Cydonia / MUSE 和訳


サイドニアで始まりTake a Bowで終わるライブが好きです。
すっかりライブに定着した曲で合唱はファンの間ではおなじみに
この曲が一番好きと言う方も多いと思います。
それだけ雄大で壮大なMUSEの世界観を表す一曲でしょう。
CD音源で比べたときのMUSEのライブの凄さも良くわかりますよね
ヘンテコなPVも併せてどうぞ!楽しめますよ。


Come ride with me
さぁ出発だ
Through the veins of history
歴史を辿る旅へ
I'll show you a god who falls asleep on the job
仕事の途中で寝てしまうような神様をみせてあげよう
How can we win, when fools can be kings?
愚か者が人の上に立つ時代、どうすれば勝利できるだろう?
Don't waste your time or time will waste you
時間を無駄にしてはいけないんだ、さもないと時間が君を潰してしまうよ

No one's gonna take me alive
誰も僕を仕留めることなんかできないのさ
The time has come to make things right
そろそろ事を正す時がきたようだ
You and I must fight for our rights
君も僕も権利の為に戦わなきゃならない
You and I must fight to survive
君と僕は生き残るために戦わなきゃいけないんだ
No one's gonna take me alive
誰も僕を仕留めることなんかできないのさ
The time has come to make things right
そろそろ事を正す時がきたようだ
You and I must fight for our rights
君も僕も権利の為に戦わなきゃならない
You and I must fight to survive
君と僕は生き残るために戦わなきゃいけないんだ

No one's gonna take me alive
誰も僕を仕留めることなんかできないのさ
The time has come to make things right
そろそろ事を正す時がきたようだ
You and I must fight for our rights
君も僕も権利の為に戦わなきゃならない
You and I must fight to survive
君と僕は生き残るために戦わなきゃいけないんだ

0 コメント:

コメントを投稿

 
Copyright 2010 Responsible Adult